Ανταπόκριση Iron Maiden / Airbourne / Lord of the Lost (OAKA 16/7/2022)

Ανταπόκριση Iron Maiden / Airbourne / Lord of the Lost (OAKA 16/7/2022)

Θα ξεκινήσουμε αυτή την ανταπόκριση με τα αμιγώς μουσικά και μετά θα προχωρήσουμε στα υπόλοιπα. Έχουμε πολλά να πούμε… Να ξεκαθαρίσω κάτι. Δεν είμαι δημοσιογράφος. Δεν είμαι καν «γραφιάς», ούτε διεκδικώ αυτό τον τίτλο. Αυτό που θα διαβάσετε είναι η (προσωπική-προφανως)άποψη ενός οπαδού της μουσικής.

Γράφει ο Θανάσης Παπαγεωργίου

Έφτασα στον χώρο στις 18:35. Είχαν παίξει ήδη ένα κομμάτι οι Lord of the Lost. Ενδιαφέρον συγκρότημα. Παίζουν μία μίξη metal/industrial/gothic. Καλή εμφάνιση, καλή σκηνική παρουσία! Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το συγκρότημα, οπότε δεν μπορώ να πω περισσότερα.

SETLIST

  • Drag me to hell
  • Born with a broken heart
  • Under the sun
  • The heartbeat of the devil
  • Die tomorrow
  • Loreley
  • On this rock I will built my church

Συνεχίζουμε με τα μπάσταρδα τέκνα των AC/DC, τους Airbourne από την Αυστραλία.

Ομολογώ πως περίμενα να τους δω πως και πως! Είχα αρρωστήσει με τον πρώτο τους δίσκο (Runnin’ wild – 2007). Και όχι μόνο εγώ. Είχαν κανεί τρομερή αίσθηση στον χώρο. Αν δεν με πιστεύετε, δείτε το βίντεο κλιπ του ομώνυμου κομματιου και τσεκάρετε ποιος οδηγάει την νταλίκα. Δεν τα έκανε σε όποιον κι όποιον αυτά ο Λέμμαρος. Τα δύο επόμενα δεν με ενθουσίασαν -χωρίς να είναι άσχημα και μετά τους έχασα. Ξέρω όμως ότι δίνουν πολύ δυναμικές συναυλίες και ήταν ένα μίνι-απωθημένο το να τους δω.

Ξεκίνησαν δυνατά, χτυπιόντουσαν σα να μην υπάρχει αύριο και τα έδωσαν όλα. Ο Τζόελ Ο’Κιφ (τραγουδιστής/κιθαρίστας) ήταν σε καλή μέρα και προσπαθούσε να ξεσηκώσει συνέχεια το κοινό. Το παράκανε λίγο βέβαια με το γλείψιμο, αλλά οκ. Είναι πολύ άχαρος ρόλος το να είσαι support σε μεγάλο συγκρότημα, οπότε υποθέτω υπερβάλεις κάποιες φορές εαυτόν για να πάρεις το κοινό με το μέρος σου. Πέρα από αυτό όμως, κάτι δεν μου έκατσε καλά. Ενώ η απόδοση ήταν τρομερή, δεν μου έβγαλαν το κάτι παραπάνω. Είμαι σίγουρος πάντως, πως σε μικρό κλειστό χώρο, θα ισοπεδώσουν το σύμπαν. Θα τους ταιριάζει περισσότερο. Έπαιξαν 10 λεπτά παραπάνω από αυτό που είχε ανακοινωθεί και αποχώρησαν εν μέσω χειροκροτημάτων.

SETLIST

  • Ready to rock
  • Back in the game
  • Girls in black
  • Burnout the nitro
  • Boneshaker
  • Breakin’ outta hell
  • Live it up
  • Raise the flag
  • Runnin’ wild

Πριν περάσουμε στην εμφάνιση των Iron Maiden…

… θέλω να εξομολογηθώ πως περίμενα πάρα πολύ να τους δω. Θα μου πείτε, υπήρχε κάποιος που δεν ήθελε; Οκ, αλλά είχα κι άλλους λόγους. Το ’18 δυστυχώς, για προσωπικούς λόγους, δεν ευχαριστήθηκα καθόλου τη συναυλία. Και όχι μόνο αυτό, αναγκάστηκα να φύγω πριν καν τελειώσει… Θυμάμαι να πηγαίνω προς το αυτοκίνητο και να ακούω το Sign Of The Cross (αγαπημένο κομμάτι!) και να ξενερώνω την ζωή μου. Και την άλλη μέρα διάβαζα τα αποθεωτικά σχόλια και ξενέρωνα ακόμα περισσότερο. Οπότε αυτή η συναυλία ήταν κάτι που ήθελα πραγματικά να ζήσω και να περάσω τέλεια.

Στις 21:00 μπαίνει το Doctor Doctor στα ηχεία και αρχίζει ο χαμός. Ξεκινάνε με τα 3 πρώτα κομμάτια του Senjutsu: Senjutsu, Stratego και The Writing on the Wall. Στηρίζουν τον καινούριο τους δίσκο και καλά κάνουν. Κι ας θεωρώ το The Writing on the Wall υπερβολικά μέτριο (στην καλύτερη) τραγούδι και μακράν το χειρότερο του δίσκου. Πάντα παραδέχομαι τα συγκροτήματα που το κάνουν αυτό. Δείχνουν ότι πιστεύουν τους δίσκους τους και δεν βγαίνουν για συναυλίες έχοντας τον ρόλο του jukebox.

Και μετά… Revelations!

Έχει αρχίσει ήδη να γίνεται χαμούλης από κάτω με τα πρώτα καπνογόνα (είπαμε… τώρα θα πούμε τα μουσικά. Τα παρελκόμενα, πιο κάτω). Blood Brothers, Sign of the Cross, Flight of Icarus, Fear of the Dark. Αυτό το τελαυταίο να πω την αλήθεια, δεν την παλέυω να το ακούω άλλο. Αλλά καταλαβαίνω γιατί δεν βγαίνει από το σετλίστ. Το ξέρει μέχρι και ο τελευταίος φασαίος (είχαμε πάρα πολλούς). Αν έχεις ακούσει 5 τραγούδια Maiden στη ζωή σου (είχαμε κι από αυτόυς), αυτό είναι σίγουρα το ένα. Αυτά βέβαια είναι καφενειακά, δεν χαλάστηκα, αντιθέτως γούσταρα πολύ με την ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε με τα 666 καπνογονα (γκουχ γκουχ-φτάνουμε κι εκεί, λίγη υπομονη) και με τον κόσμο να τραγουδάει κάθε στίχο.

Μία πρώτη παρατήρηση για την απόδοση.

Έχω την εντύπωση ότι έπαιξαν τα τραγούδια μισό κλικ πιο αργά. Επίσης είχα ακούσει άσχημα λόγια για την μέχρι τώρα απόδοση του Βρασίδα στην περιοδεία. Αλλά βλέποντάς τους, δεν είχαν καμμία βάση. Οκ, προφανώς και δεν έπιασε απόδοση που έπιανε πριν 10-20 χρόνια, αλλά ήταν πολύ καλός. Και ακόμα αεικίνητος πάνω στην σκηνή. Εγώ θα είχα φτύσει τα πλεμόνια μου στο 5λεπτο.

Και συνεχίζουμε. Hallowed Βe thy Νame και μετά… η πέτρα του σκανδάλου. Number of the Beast. Στην αρχή σχεδόν του κομματιού, ανάβει ένας μπροστα από την σκηνή καπνογόνο, τσαντίζεται ο Βρασίδας, αρχίζει να τον βρίζει και φεύγει από την σκηνή (είπαμε. Ξεκινάμε με τα αμιγώς μουσικά. Σχόλιο επ’αυτού, στο τέλος). Σε όλο το υπόλοιπο κομμάτι, αλλού πάταγε ο Μπρους, αλλού οι υπόλοιποι. Και αυτό συνεχίστηκε και στο επόμενο (Iron Maiden). Κόσμος έχει ξενερώσει δίπλα μου. Κι απ’ότι βλεπω και οι υπόλοιποι Maiden δεν χάρηκαν και ιδιαίτερα. Εκεί τελείωσε το κυρίως σετ και βγαίνουν για 1ο encore με Trooper, Clansman, Run to the Hills και επιστρέφουν και για ένα 2ο encoreμε το Aces High. Κάπου στο ενδιάμεσο, ο Μπρους είδε ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα με κάποιον οπαδό από κάτω και είπε στους θεατές να ανοίξουν για να τον βοηθήσουν. Τελειώνουν, ο Μπρούς φέυγει και όλοι οι υπόλοιποι μένουν στην σκηνή να πετάξουν τα αναμενόμενα αναμνηστικά στον κόσμο και ο Steve Harris ευχαρίστησε σχεδόν τους πάντες εκεί μπροστα. Χμμ…

Εν κατακλείδι… Τρομερό σόου!

Πολύ καλή απόδοση του συγκροτήματος –εκτός από την παρένθεση Number of the Beast / Iron Maiden που ο Μπρους μας κράταγε μουτράκια. Παραδόξως ο McBrain έκανε και κάτι μικρόλαθάκια που δεν μας συνηθίζει. Αλλά δεν μας πείραξε καθόλου, τον αγαπάμε.

«Αποζημειώθηκα» λοιπόν, για αυτό που έχασα το ’18; Και ναι και όχι. Τους είδα μεν μία τελευταία(;) φορά όπως (σχεδόν) έπρεπε. Πέρασα πολύ καλά, με καλή παρέα. Και αυτό μετράει στην τελική.

SETLIST

  • Senjutsu
  • Stratego
  • The Writing on the Wall
  • Revelations
  • Blood Brothers
  • Sign of the Cross
  • Flight of Icarus
  • Fear of the Dark
  • Hallowed Be Thy Name
  • The Number of the Beast
  • Iron Maiden
    Encore
  • The Trooper
  • The Clansman
  • Run to the Hills
    Encore 2
  • Aces High

Πάμε τώρα στα δύο ζητήματα/παρελκόμενα της συναυλίας.

Το ένα είναι το θέμα του καπνογόνου και το άλλο, το θέμα της διοργάνωσΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.

Ξεκινάω με το θέμα καπνογόνου/αντίδρασης του Μπρους. Να ξεκαθαρίσω κάτι πρώτα. Είμαι άνθρωπος με αλλεργία στις ιερές αγελάδες. Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν και δεν πρέπει να υπάρχουν. Από την στιγμή που είσαι εκτεθειμένος δημόσια, δέχεσαι και κριτική. Κανόνας απαράβατος για μένα. Έχω κράξει λατρεμένα μου συγκροτήματα όταν κάνουν μαλακία και δεν θα κάνω εξαίρεση για κανέναν. Θα μου πείτε, η άποψη του Θανάση από την Ελλάδα, του Γιοργκ από την Γερμανία, του Πάουλο από την Βραζιλία, θα αλλάξει κάτι; Θα το μάθει το συγκρότημα και θα πεί: ω ρε γαμώτο μας κράζουν;

Κατα 99,9% προφανώς και όχι. Αλλά αυτό δεν έχει καμμία σημασία. Κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται. Οπότε αν είσαι από αυτούς που δεν δέχεσαι μύγα στο σπαθί σου για το αγαπημένο σου συγκρότημα, σταμάτα να διαβάζεις εδώ. Αν είσαι από αυτούς που ο αγαπημένος σου καλλιτέχνης θα βγάλει 7ιντσό με τις κλανιές του κι εσύ θα το αποθεώσεις επειδη γράφει πάνω το όνομα του (όποιου) συγκροτήματος που αγαπάς, κλείσε αυτή την καρτέλα. Επίσης αν θέλεις να κρατήσεις μόνο τα θετικά από αυτή την εμπειρία, εκτός του ότι σε ζηλεύω γιατί δεν μπορώ να το κάνω, κλείσε κι εσύ την καρτέλα.

Πάμε λοιπόν να το αναλύσουμε διεξοδικά το θέμα.

Καπνογόνα: Εγώ τα γουστάρω (με πολλές υποσημειώσεις!) Έχω να ανάψω βεβαια από το ’97 στο Metal Invader Open Air (στους Virgin Steele), αλλά θεωρώ ότι δημιουργούν τρομερή ατμόσφαιρα. ΝΑΙ, είναι προφανως επικίνδυνα αν είναι στα χέρια κάποιου ούγκανου που νομίζει οτι μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει με αυτό στα χέρια ή ακόμα χειρότερα, να το πετάξει στο κοινό.

ΝΑΙ, καταλαβαίνω απολυτα το να μην τα γουστάρει κάποιος.

ΝΑΙ, υποθέτω είναι θέμα αν υπάρχει κάποιος με αναπνευστικά προβλήματα εκεί κοντα.

ΝΑΙ, προφανώς και έχει δικαίωμα ένα συγκρότημα (ή ένα μέλος αυτού) να μην τα γουστάρει.

Και στην τελική, ΝΑΙ, είναι παράνομα.

LOL BRUCE, ΤΙ ΚΡΑΤΑΣ ΕΚΕΙ;

Αν αύριο για παράδειγμα έλεγαν, τέλος τα καπνογόνα (στην πράξη, γιατί στην θεωρία δεν επιτρέποντουσαν ποτέ), θα το θεωρούσα απολύτως λογικό και σωστό (θα εξακολουθούσα να τα γουστάρω όμως-με τις όποιες υποσημειώσεις ανέφερα).

Αν λοιπόν ένα συγκρότημα (ή ένα μέλος αυτού) δεν τα γουστάρει, τι κάνει; Δεν έχει υπάρξει ούτε μία φορά σε συναυλία των Iron Maiden στην Ελλάδα να μην έχει ανάψει καπνογόνο. Οπότε, δεν το ήξεραν; Τσαντίστηκε ο Βρασίδας μας λοιπόν, επειδή άναψαν καπνογόνο μπροστά του (πρέπει να είχαν ανάψει άλλα 50 μέχρι τότε βέβαια…) και άρχισε να βρίζει.

Fuck you, you Greek cunt και άλλα ωραία.

Σε χαλάει Μπρους-Μπρους που έγινε αυτό; Ωραία. Δικαίωμα σου. Τελείωσε το τραγούδι και πες οτι δεν θέλεις άλλα καπνογόνα. Πες μας ότι αν ανάψει άλλο καπνογόνο, θα σταματήσεις την συναυλία. Μην κάνεις σα 10χρονο παιδάκι στην ηλικία σου και μας κρατας μουτράκια ΓΑΜΩΝΤΑΣ τα κομμάτια. Σεβάσου τους υπόλοιπους 40-50.000 που είναι εκεί. Αλλά δεν το έκανες. Και με αυτό το “Greek cunt” έχασες το όποιο δίκιο είχες. Μέχρι και το υπόλοιπο συγκρότημα ξενέρωσε με αυτή την αντίδραση. Και για να προλάβω μερικούς που θα έβγαλαν ήδη τα συμπεράσματά τους, όχι δεν θίχτηκε η εθνική μου υπερηφάνεια. Αν έβλεπα βίντεο από Γαλλία για παράδειγμα και έλεγε σε κάποιον you French cunt θα έλεγα ακριβώς τα ίδια. Φαντάζεστε να το έλεγε στις Η.Π.Α. τι θα γινόταν από κάτω;

Και κάτι για τους ΜΟΝΟ ΜΕΗΝΤΕΝ: Αν δεν το έλεγε ο Ντίκινσον αυτό, και το έλεγε ένα άλλο, τυχαίο συγκρότημα σε κάποια μερια του πλανήτη… θα κράζατε, ναι ή όχι; Η αντίδραση του και οι εκφράσεις του, ήταν επιεικώς απαράδεκτες. Θα τις χαρακτήριζα αλλιώς, αλλά είπα να σεβαστώ την φιλοξενία του SOR που μου ζήτησε να γράψω δυο λόγια για την συναυλία και τα παρελκόμενα. Υπάρχουν μουσικοι ίδιου ή και μικρότερου βεληνεκούς που έχουν βρεθεί σε χειρότερες καταστάσεις και το χειρίστηκαν άψογα. Θα μπορούσε να το χειριστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να βγει από πάνω και να είναι σωστός (που από την στιγμή που τον ενοχλεί, είναι σωστός). Με τον τρόπο που διάλεξε, είναι εντελώς λάθος.

Μαλάκας αυτός που το άναψε; Μαζί σας. Η διαφορά είναι ότι αυτός ήταν ένας μαλάκας μέσα σε 40-50.000 και ο άλλος, πληρώθηκε κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες για να παίξει και δεν μας σεβάστηκε. Το ήξεραν ότι θα γίνει χαμός από καπνογόνα λοιπόν οι Maiden. Βγάλε μία ανακοίνωση πριν την συναυλία και πες ότι το συγκρότημα δεν θέλει να ανάψει ούτε ένα καπνογόνο. Πες ακόμα ότι αν ανάψει καπνογόνο, το συγκρότημα θα σηκωθεί να φύγει. ΠΕΣ ΚΑΤΙ. Το είχε κάνει ο Tate αυτό πριν λίγο καιρό (για το τσιγάρο, όχι για καπνογόνα προφανως) και το σεβάστηκε ο κόσμος. Δεν θέλεις να το κάνεις αυτό; Μην το κάνεις. Αλλά μην γκρινιάζεις μετά. Παραδόξως, στην σελίδα των Maiden στο facebook, ευχαρίστησαν την Ελλάδα, ανεβάζοντας φωτογραφιες από την συναυλία, που έχουν ΟΛΕΣ καπνογόνα. Μάλλον τους άρεσαν τελικά. Α και κάτι άλλο. Αν δείτε τις ζωντανές εμφανίσεις σε άλλες χώρες, θα δείτε κι εκεί καπνογόνα. Τελικά δεν υπάρχουν μόνο «Greek cunts».

Και μία μικρή λεπτομέρεια… Πως πέρασαν όλα αυτά τα καπνογόνα μέσα;

Η διοργανώτρια εταιρεία τι έκανε ακριβώς; Αυτή δεν είναι υπέυθυνη για ότι περνάει στον συναυλιακό χώρο; Χμ… Αλλά πρόσεχαν μην περάσει καμιά μπύρα απ’έξω και χάσουν λίγα ευρουλάκια (προς θεού!). Για τα καπνογόνα, κλάην.

Για όσους δεν κατάλαβαν και θέλουν να το κάνω πενηνταράκια: ΔΕΝ κράζω τους Maiden. ΔΕΝ κράζω την προσφορά τους (ούτε τρελός είμαι, ούτε κουφός). Κράζω την μαλακισμένη συμπεριφορά του Βρασίδα στο συγκεκριμένο σκηνικό. Νομίζω οι περισσότεροι το καταλάβατε αυτό, διαβάζοντας την μουσική ανταπόκριση, αλλά πάντα υπάρχουν κάποιοι…

Και πάμε στο επόμενο παρελκόμενο της συναυλίας: Διοργάνωση!

Θα προσπαθήσω με νύχια και με δόντια, να είμαι όσο πιο κόσμιος μπορώ. Ξεκινάμε από τα βασικά. Η High priority είναι η Didi music χωρίς τον Λώρη ουσιαστικά. Ίδια πρόσωπα. Έτυχε, η πρώτη συναυλία που πήγα στην ζωή μου, να είναι το πρώτο φεστιβάλ που διοργάνωσαν (Rock of gods / 1996). Από τότε έχω δει αναρίθμητες συναυλίες και πολλές από αυτές ήταν της Didi. Οπότε καταλαβαίνετε ότι τους τα έχω μαζεμένα. Όχι επειδή μου είπε κάτι ένας φίλος φίλου. Αλλά επειδή τα έζησα. Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν, ΑΝΕΚΑΘΕΝ συμπεριφερόντουσαν στον πελάτη τους, σα να είναι ζώο. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα λεφτά. Πράγμα λογικό για μία επιχείρηση, αλλά όχι εις βάρος του πελάτη σου.

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πρωτοθυμηθώ: Το στοίβαγμα σαν σαρδέλες στους χώρους; Το ότι δεν επέτρεπαν χορηγούς με φαγητά/ποτά στα Rockwave για να μπαίνουν όλα στην τσέπη τους και εμείς να τρώμε τις σαπίλες που είχαν εκεί; Το ότι σε κάποιο Rockwave είχαν τελειώσει τα βαρέλια (τι είχανε πάρει; Καμμια 10ρια 5λιτρα από κάβα για να τους βγει πιο φτηνά;) και χρέωναν το μικρό κουτάκι μπύρας, όσο χρέωναν το ποτήρι που ήταν πιο μεγάλο; Την έλλειψη εξόδων από την Μαλακάσα τα πρώτα χρόνια, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για ποδοπάτημα όταν έφευγες; Σταματάω εδω, γιατί δεν θα τελειώσω ποτέ.

Τα αφήνω αυτά λοιπόν και πάμε πάλι πίσω στην κατάσταση που ζήσαμε στους Iron Maiden. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Ουρές και καθυστέρηση για να μπεις σε έναν τόσο τεράστιο χώρο… Πλήρωσα 90 ευρώ για να πάω στους ορθίους Α. Υποτίθεται θα ήταν μία προνομιούχος θέση έτσι όπως μας το παρουσίασαν (ακολουθεί σχεδιάγραμμα παρμένο από το viva). Αντ’αυτού, η μισή αρένα, έγινε ορθίων Α. Άρα η «προνομιούχος»θέση, πάει περίπατο. Αυτοί που πλήρωσαν για Ορθίους Β, ΣΤΟΙΒΑΧΤΗΚΑΝ στο πίσω μέρος και από ό,τι μου είπαν φίλοι που ήταν εκεί, γινόταν το αδιαχώρητο. Υπήρξε και κόσμος που λιποθύμησε έμαθα. Για ορατότητα δεν το συζητάμε. Οι…καλοί άνθρωποι της DidiΕΕΕΕ συγγνώμη, της High priority (προτείνω εναλλακτικό όνομα “Low quality”) είχαν βάλει δύο μικρές (για το μέγεθος του χώρου) γιγαντοθόνες στα πλάγια της σκηνής και για τους πίσω καμμία πρόβλεψη.

Ξέρετε, αν έβαζαν γιγαντοοθόνη στο κέντρο της αρένας για να βλέπουν και οι πίσω/πάνω/κάτω/αριστερά/δεξιά, θα έπρεπε να πουλήσουν λιγότερα εισιτήρια.

Γιατί ένα μέρος του σταδίου, δεν θα είχε ορατότητα (λέμε τώρα) στην σκηνή και θα ήταν σα να βλέπουν μουντιάλ καλοκαίρι σε καφετέρια στην γειτονιά τους. Όχι ότι δεν τους έχω ικανούς να πούλαγαν εισιτήρια χωρίς να τους νοιάζουν τα από πάνω. Είπαμε. Τα μπικικίνια είναι που μετράνε. Εσένα τον πελάτη, σε έχουνε γραμμένο. Οι άνθρωποι του Release, με το 1/4 – 1/5 του κόσμου και είχαν ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ να βάλουν μία γιγαντοοθόνη πίσω για όσους δεν μπορούσαν να δουν καλά την σκηνή. Αλλά τι συγκρίνω τώρα… Στο Release ξέρουν να σέβονται. Όσοι έχουν εμπειρίες και από τα δύο, μπορούν να κρίνουν. Να συνεχίσω; Σε κάποια φάση, χάλασαν τα ψυγεία λέει και σέρβιραν ζεστά αναψυκτικά και νερά.

ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΡΕ ΓΙΔΙ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ!

Πλήρωσε ο κόσμος τα ωραία του λεφτά (που δεν περισσεύουν σε κανέναν αυτές τις εποχές), για να πίνει κάτουρο με τέτοια ζέστη; Και με τις τιμές που είχατε; Στις εξέδρες πάλι, είχαν ΜΟΝΟ ζεστά. ΟΤΑΝ θυμόταν και πέρναγε κάποιος πωλητής. Γιατί εννοείται δεν υπήρχε πρόβλεψη για τους ανθρώπους στις εξέδρες να έχουν πρόσβαση σε κάποιο μπαρ. Αυτά μου τα μετέφερε κόσμος που ήταν εκεί, οπότε τα μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη.

Να πω ακόμα, πως αν κάποιοι περιμένετε μία συγγνώμη από αυτούς, δεν πρόκειται να έρθει ποτέ. Νομίζουν ότι είναι ο Πάπας και έχουν το αλάθητο. Δεν έχουν απολογηθεί ΠΟΤΕ, ό,τι και αν έχουν κάνει. Δεν τους νοιάζει. Γιατί ξέρουν ότι στην επόμενη συναυλία που θα διοργανώσουν, το πρόβατα(χωρίς να εξαιρώ τον εαυτό μου), θα είναι πάλι εκεί.

Απ’ότι καταλάβατε, είμαι οργισμένος όσο δεν πάει. Μετά από 26 χρόνια κοροϊδίας, δεν αντέχω άλλο (εδώ και πολύ καιρό βασικά). «Κύριοι» της High priority. ΜΑΣ ΚΛΕΨΑΤΕ. Ή θα μάθετε να σέβεστε τον πελάτη σας με το καλό ή θα το μάθετε με το κακό. Δική σας επιλογή. Εγώ σας περιμένω στην γωνία. Και επειδή από λόγια καλοί είμαστε όλοι, νομίζω είναι καιρός να περάσουμε στην πράξη. Όσοι νοιώθουν, δικαίως, εξαπατημένοι από την High priority, μπορούν να προβούν σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε, είναι στους παρακάτω συνδέσμους:

e-mail: [email protected]
Φόρμα και οδηγίες καταγγελίας: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html
Τα στοιχεία της High priority που θα χρειαστεί να συμπληρώσετε στην φόρμα, θα τα βρείτε στον ιστότοπό τους: https://highpriority.gr

Υ.Γ. 1 Η αγάπη μας (ή η καύλα μας αν προτιμάτε) για την μουσική και τα συγκροτήματα, πολλές φορές υπερβαίνει των πάντων. Πολλοί ίσως στο μέλλον, κάνετε/ουμε τα στραβά μάτια και ξαναπάτε/με σε συναυλία της συγκεκριμένης εταιρείας, παρόλο που σας/μας εξαπάτησαν. Δεν θα κατηγορήσω κανέναν. Όμως αν τους αφήνετε ατιμώρητους, θα συνεχίσουν να μας γλεντάνε. Μην νομίζετε ότι δεν έχουμε «όπλα» εναντίων τους.

Υ.Γ. 2 Κρατήθηκα με τα χίλια ζόρια να ξέρετε να μην περιλαμβάνει αυτό το άρθρο όλα τα μπινελίκια της αλφαβήτου και να είναι όσο πιο κόσμιο μπορούσα. Νομίζω κάτι κατάφερα.

Υ. Γ. 3 Θέλω να σας παραθέσω και έναν σύνδεσμο με μία άποψη που με βρίσκει 100% σύμφωνο. Το άρθρο αυτό, το διάβασα αφού μου είχε μείνει να γράψω μόνο το τελευταίο μέρος, της «διοργάνωσης» και είδα ότι συμπίπτουν οι απόψεις μας σε πολλά. Το αναλύει περισσότερο και πιάνει και κάποιες πτυχές που δεν έπιασα εγώ. Είναι κάποια πράγματα που λείπουν από το heavy metal σήμερα. Έχει αλλάξει πολύ…Το βρήκα καταπληκτικό και γι’αυτό το μοιράζομαι μαζί σας. Διαβάστε το όλο και διαβάστε το προσεκτικά.

Γράφει λοιπόν, ο Ανδρέας Ανδρέου στο Crystal logic blogspot.

Related post

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *