LMNO: Το αποτυχημένο εγχείρημα του Steven Spielberg στον κόσμο του gaming

LMNO: Το αποτυχημένο εγχείρημα του Steven Spielberg στον κόσμο του gaming

Ο Steven Spielberg αποτελεί ίσως έναν από τους πιο πετυχημένους σκηνοθέτες όλων των εποχών. Η εικόνα του και η διορατικότητα του έχουν φέρει κάποια από τα πιο ωραία projects όλων των εποχών, όπως το Indiana Jones, το Jurassic Park, την Λίστα του Σίντλερ και πολλά άλλα. Όμως κάποια στιγμή μέσα στον χρόνο, αυτός ο πετυχημένος σκηνοθέτης προσπάθησε να μπει σε έναν νέο κόσμο, αυτόν του gaming με ένα εγχείρημα, το οποίο προκάλεσε ενθουσιασμό και ταυτόχρονα προσμονή για κάτι μεγαλειώδες.

Ωστόσο αυτό το project εν τέλει κατέληξε να αποτύχει και αποδείχθηκε μία από τις μεγαλύτερες πληγές στην καρδιά του Spielberg, ο οποίος μέχρι και σήμερα εύχεται να μπορούσε να είχε τα απαραίτητα εφόδια για να το ολοκληρώσει και αποτελεί ένα από τα μεγάλα what ifs που έχει στο παλμαρέ του. Αυτή είναι η ιστορία του LMNO.

Το 2005, η EA είχε τεράστια νέα για όλους τους απανταχού gamers. Η εταιρεία ανακοίνωσε την μεγάλη συνεργασία της με τον Steven Spielberg, ο οποίος αποφάσισε να βάλει μια ακόμη νέα πρόκληση στον εαυτό του, όντας βέβαια λάτρης του video game κόσμου. Το πρώτο τους project θα ήταν μια μίξη από high-packed δράση με ανακάτεμα parkour και έξυπνου gameplay και συναισθηματικού story που θα θύμιζε πολύ μια κανονική κινηματογραφική ταινία.

Ο παίκτης θα είχε τον έλεγχο ενός πράκτορα μυστικών επιχειρήσεων, του οποίου του ανατίθεται να προσέχει έναν εξωγηίνο, θηλυκού είδους, προκειμένου ορισμένοι επιστήμονες να πειραματιστούν επάνω του και να δουν αν όντως υπάρχει τελικά ζωή εκεί έξω. O πράκτορας ωστόσο, ανακαλύπτει την αγαθή ψυχή του πλάσματος, ονόματι Eve, την παίρνει μακριά από το εστιατόριο, γίνεται rogue και μαζί προσπαθούν να ξεφύγουν από τα όργανα της Αμερικανικής κυβέρνησης, ενώ ταυτόχρονα αρχίζουν και αναπτύσσουν έναν συναισθηματικό δεσμό μεταξύ τους.

Το παιχνίδι θα είχε μια οπτική πρώτου προσώπου και θα συμπεριελάμβανε έντονα στοιχεία από fast-paced δράση. Το parkour θα ήταν σημαντικό στον ελιγμό σας από τους εχθρούς, ενώ το παιχνίδι θα περιελάμβανε και δραστηριότητες με την Eve, όπως για παράδειγμα το να πάτε μαζί για ένα πρωινό ή να παίξετε ένα παιχνίδι και αυτές θα επηρέαζαν την σχέση της μαζί σας αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα σας βοηθούσε απέναντι στους αντιπάλους σας. To gunplay δεν θα υπήρχε στο παιχνίδι, αφού ο Spielberg ήθελε ο παίκτης να λύνει διάφορους γρίφους και να αποφεύγει το combat μέσω του stealth mode.

Η Eve θα μάθαινε από εσάς το τι θα έπρεπε να κάνει. Για παράδειγμα, θα της δείχνατε ένα μέρος να καλυφθεί ή θα της δίνατε πληροφορίες προκειμένου να καταλάβει για το που βρίσκεται ή το τι τρώει και επίσης σταδιακά, καθώς θα έβλεπε εσάς στην μάχη, θα αφομοίωνε κινήσεις προκειμένου σιγά σιγά να μάθει να υπερασπίζεται και η ίδια τον εαυτό της και θα γινόταν ένα σημαντικό asset για να χρησιμοποιήσετε.

Ο Spielberg θα αναλάμβανε το σενάριο και την σκηνοθεσία, ενώ τα studio της EA αλλά και η Arkane Studios, η εταιρεία πίσω από το Dishonored franchise, θα δούλευαν επάνω στα gameplay aspects του παιχνιδιού. Το game την περίοδο του 2009 είχε φτάσει στο πρώιμο στάδιο ανάπτυξης του, αφού λόγω διάφορων projects, o Spielberg δεν είχε τον απαραίτητο χρόνο να δουλέψει επάνω στο LMNO και τεράστια κομμάτια του παιχνιδιού ολοκληρώνονταν από άλλους σκηνοθέτες.

Πέρα από μερικά πλάνα το 2006, το παιχνίδι δεν είχε δείξει κάτι άλλο και έτσι τέλος του 2009, το παιχνίδι ακυρώνεται, με την επίσημη ανακοίνωση του γεγονότος να έρχεται στα μέσα του 2010. Ο λόγος ήταν ότι δεν υπήρχε χρόνος για το project και με την EA να καταπιάνεται με το Dragon Age και με την Arkane να αρχίζει την ανάπτυξη του Dishonored, το LMNO αμέσως ξεχάστηκε.

Είναι κρίμα πάντως που δεν είδαμε που θα μπορούσε να οδηγήσει αυτή η συνεργασία μεταξύ του Steven Spielberg και της EA και το αν ο διάσημος σκηνοθέτης θα πετύχαινε τον στόχο του, αν διέθετε λίγο χρόνο.

Δείτε πλάνα από το LMNO σε πρώιμο στάδιο gameplay σε ένα ντοκιμαντέρ της Arkane (από το 22:00 έως το 33:00)

Related post

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *