Sorry Scarlett and SodaStream

Οι Αμερικάνοι γουστάρουν μια καλή διαμάχη και η SodaStream το εκμεταλλεύτηκε για να προωθήσει το προϊόν της, μέσω μιας διαφήμισης που θα προβληθεί στο Super Bowl… πετσοκομμένη.

Στο σποτάκι, που κόστισε ι 4 εκ. δολάρια, η γοητευτική Σκάρλετ Γιόχανσον διαφημίζει μια μηχανή που φτιάχνει «σπιτικό» αναψυκτικό και αναρωτιέται πως θα διαδοθεί. Η διαφήμιση τελειώνει με την Σκάρλετ να λέει “Sorry, Coke and Pepsi”.

Το παράξενο δεν είναι που μια διαφήμιση κράζει ένα άλλο προϊόν, στη συγκεκριμένη περίπτωση δύο, αφού στις Η.Π.Α.

9 στις 10 διαφημίσεις έτσι είναι. Εντύπωση προκαλεί η απόφαση του NFL (ομοσπονδία αμερικάνικου “ποδοσφαίρου”) να κόψει την επίμαχη φράση, ώστε να παίξει το διαφημιστικό στον μεγάλο τελικό.

Βλέπετε χορηγός του σόου που θα γίνει στο ημίχρονο είναι η Pepsi και το κανάλι Fox δεν ήθελε να στεναχωρήσει τους μεγάλους χρηματοδότες. Δεν έλειψαν φυσικά και οι αντιδράσεις από τη SodaStream με τον πρόεδρό της να λέει: “Τέτοια πράγματα γίνονται στη Κίνα. Είμαι απογοητευμένος ως Αμερικάνος”.

Βέβαια με τόση κουβέντα που γίνεται για το θέμα είναι πιθανό να γίνει επιτυχία το βιντεάκι πριν καλά καλά το δούμε στο Super Bowl. Στο YouTube το έχουν δει ήδη πάνω από 5 εκατομμύρια χρήστες.

Απολαύστε…

 

Related post

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *