Site icon SOR

Back In The Day | Ποια ήταν η γνώμη των κριτικών για το Dracula το 1992;

Ποια ήταν η γνώμη των κριτικών για το Dracula το 1992;

Ας πούμε πως αυτή είναι μια νέα στήλη για το School Of Rock, που θέλω να κάνουμε μαζί μια βουτιά στο χρόνο σε κλασικές ταινίες πια και το πώς τις αποδέχονταν οι κριτικοί της εποχής. Εποχές που τα άρθρα ήταν έντυπα και υποτίθεται είχαν ιδιάζουσα βαρύτητα προς το κοινό που τα διάβαζε.

Άραγε, το αριστούργημα του Φράνσις Φορντ Κόπολα, όπως μας φαίνεται σήμερα, Dracula, χωρίς το πρίσμα του πατέρα χρόνου, τι γεύση είχε αφήσει; Φυσικά και θα επικεντρωθούμε λιγάκι στα αρνητικά, όταν αυτά υπάρχουν.

Ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα: Η βαθμολογία του κοινού στο IMDb είναι 7.5/10 και στο Rotten Tomatoes είναι 79%. Για τους κριτικούς, επίσης στο Rotten Tomatoes είναι 75%, ενώ στο IMDb που αντλεί βαθμολογίες από το metacritic.com είναι μόλις… 57%.

Ας δούμε τι λένε οι πιο χαμηλές από αυτές:

Los Angeles Times | 30/100

Ο Coppola αποφάσισε πως δεν ήθελε να κάνει μια ταινία τρόμου τελικά, αλλά μια ιστορία αγάπης, μια comic παρωδία, μια ταινία εποχής με λίγο από αισθησιασμό. Ένας Δράκουλας που δεν καταφέρνει να είναι τρομακτικός αντί για ηλίθιος, είναι μια καταδικασμένη προσπάθεια, καταδικασμένη όπως ο αρχοντικός, γέρος Κόμης της Τρανσυλβανίας.

Empire | 40/100

Μπορούσε να κάνει τόσα πολλά με την ιστορία, ωστόσο ο Κόπολα έκανε έναν Δράκουλα πολύ γέρο για να είναι επιθετικός, έδωσε στον Keanu Reeves
έναν ρόλο χωρίς δράση σε μια διογκωμένη και μακράς διάρκειας ταινία, αντί για ένα γοτθικό αριστούργημα.

Variety | 60/100

Η προσπάθεια του Francis Ford Coppola με τον Δράκουλα, καταλήγει σε ένα πανηγύρι γεμάτο αίμα. Είναι βίαιο, χωρίς να είναι τρομακτικό σε μια αρκετά πιστή μεταφορά του βιβλίου επί οθόνης, της πιο πολυδιασκευασμένης ιστορίας και το ρομαντικό στοιχείο που προσθέτει, δεν ολοκληρώνει το συναισθηματικό κομμάτι της ιστορίας.

Washington Post | 60/100

Μια γιορτή των οπτικών εφέ. Πλούσιο στην εικόνα,
αλλά άδειο στη γεύση και στο τι σου αφήνει μετά.

Entertainment Weekly | 60/100

Ο Oldman είναι πολύ έντονος αλλά και αστείος όταν γελάει ως γέρος-Δράκουλας,
τόσο, που ανυπομονούμε για τις σκηνές του Λονδίνου που τα πάει πολύ καλύτερα.

Ενδιαφέρουσα facts της ταινίας:

 

Exit mobile version